skip to Main Content

De maatregelen tot 2 maart: wij blijven geopend

De nieuw gestelde maatregelen hebben ook effect op onze branche. Het is nodig voor de gezondheid van ons allemaal, maar geen prettig nieuws voor veel van onze relaties. A12 Parket valt onder ‘groothandel (business to business)’ en het is daarom toegestaan om onze werkzaamheden voort te zetten. Uiteraard binnen de gestelde richtlijnen van het RIVM.

Hieronder een overzicht van de voortgang en de maatregelen die we getroffen hebben:

leveren en afhalen

  • Orders kunnen gewoon geplaatst worden en worden volgens gebruikelijke voorwaarden uitgeleverd.
  • Onze chauffeur desinfecteert na elke levering zijn handen en houdt rekening met de richtlijn van 1,5 meter afstand. Wij willen jullie verzoeken deze richtlijnen ook in acht te nemen.
  • Afhalen is enkel mogelijk wanneer de goederen vooraf besteld worden en op de afgesproken tijd worden opgehaald.
  • Vooralsnog verwachten wij geen vertraging op de leveringen.

bezoeken 

  • Bezoeken aan A12 Parket zijn enkel op afspraak mogelijk, maak HIER een afspraak of neem telefonisch contact met ons op.
  • De bezoeken van onze vertegenwoordigers worden zoveel mogelijk beperkt.
  • Bij nodige zaken maken we een uitzondering. Het bezoek gaat volgens de richtlijnen.

kantoor en werkplaats

  • We zijn met beperkte bezetting op kantoor en in de werkplaats aanwezig.
  • De medewerkers wassen frequent hun handen en de nodige desinfectiemiddelen zijn aanwezig.

Wij zijn telefonisch en per mail bereikbaar op werkdagen van 8.00 – 17.00 uur. Heb je vragen over de getroffen maatregelen? Neem dan contact met ons op. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, brengen we je hier uiteraard van op de hoogte.

We wensen iedereen veel succes de komende tijd in de huidige omstandigheden en hopelijk in goede gezondheid!
Team A12 Parket

Back To Top